joi, 18 noiembrie 2010

CURS DE ITALIANA ONLINE


BUONGIORNO,

Il mio nome e Grecu Loredana Mirela,abito in Italia de 11(undici) anni,e ho seguito la scuola elementare e media a Vulcana de Sus,e anche mio figlio per un piccolo periodo di tempo.
Visto che la scuola “Vlad Tepes” Vulcana de Sus e molto attenta al livello di studio e alle necessità dei propri allievi,e io molto desiderosa di dividere le mie conoscenze di lingua italiana,ho deciso insieme alla signora maestra Manuela Gheorghe (ex maestra di mio figlio) di creare un corso di lingua italiana on line ,che può contribuire a una vicinanza con questa lingua,(lingua sorella ) con la lingua rumena,e aiuta anche allo sviluppo delle capacità di comunicazione in una lingua straniera, anche perché ,molti di questi ragazzi hanno i genitori che lavorano in Italia, e qualcuno andrà a passare le vacanze li.

Il mio desiderio e di poter fare questo corso ,nei ricordi della mia infanzia ,quando frequentavo questa scuola ,e adesso con l’aiuto della tecnologia riesco ad essere vicino al mio paese natale con un semplice CLIK.
(Numele meu este Loredana Grecu, locuiesc in Italia de 11 ani, am urmat cursurile Scolii Vulcana de Sus , iar fiul meu de asemenea , pentru o perioada.
Avand in vedere ca Scoala “Vlad Tepes” Vulcana de Sus este atenta la nivelul invatarii si la necesitatile propriilor elevi, iar eu foarte dornica de a impartasi cunostintele mele de limba italiana , am decis impreuna cu doamna invatatoare Manuela Gheorghe (fosta invatatoare a fiului meu) sa infiintam un curs de limba italiana on line, care sa contribuie la o apropiere a acestei limbi,( limba sora) cu limba romana si ajuta la cresterea capacitatii de comunicare intr-o limba straina.
Cu atat mai mult cu cat foarte multi dintre elevii scolii au parintii plecati la munca in Italia si unii dintre ei chiar isi vor petrece vacantele aici.
Imi doresc sa pot face acest lucru in amintirea zilele in care paseam pragul acestei scoli, iar acum, cu ajutorul tehnologiei, reusesc sa fiu aproape de locurile natale cu un simplu clik. )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu