joi, 18 noiembrie 2010

CRACIUNUL MEU - REGIUNEA MEA







Grupul Uniunea pentru Europa Naţiunilor Alianţa Europeană (UEN-EA) este unul din cele patru grupuri politice din Comitetul Regiunilor de la Bruxelles care a lansat un proiect în luna octombrie 2009 intitulat „Regiunea mea, piaţa mea” ajunge anul acesta la a II a editie cu tema "Regiunea mea - Craciunul meu". Acest proiect a urmărit familiarizarea copiilor cu Uniunea Europeană prin desene şi abordarea unor teme precum diversitatea culturală, identitatea regională, cultura europeană, geografia şi istoria europeană, mobilitatea în Europa.
Acest proiect s-a derulat în fiecare stat membru (Estonia, Irlanda, Italia, Lituania, Polonia, Slovacia şi Marea Britanie), iar ca membru al acestui grup, domnul Emil DRĂGHICI, primarul comunei Vulcana-Băi şi preşedintele Asociaţiei Comunelor din România i-a revenit plăcuta misiune de a organiza acest concurs despre Uniunea Europeană între şcoli generale din regiunea pe care o reprezinta.


Astfel, desemnată pentru participarea la acest concurs a fost anul acesta Şcoala „Vlad Tepes” Vulcana de Sus. Elevii cu vârsta cuprinsă între 7 şi 12 ani au avut ca temă reprezentarea prin desene a „Craciunului ”, sarbatoare mare pentru romani.
Cele mai bune desene au fost trimise secretariatului Grupului UEN-AE, la Bruxelles. Acolo au fost desemnate lucrările câştigătoare pentru fiecare stat membru participant, iar România a fost reprezentată cu onoare de elevii şcolii „Vlad Tepes” din comuna Vulcana-Băi rezultate deosebite obţinând elevii: Ionela Anabela PIOARU (locul I), Fernand BURCA (locul II) şi Andreea Iulia GHEORGHE (locul III).
Desenele elevilor câştigători din fiecare stat membru se vor regăsi într-o broşură editată de Secretariatul Grupului UEN-AE şi totodată editate ca felicitari.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu