joi, 11 februarie 2010

AIKIDO LIFE/CUPA HERCULE/03.02.2010





































































































































Săgeata Albastră ne-a dus la Bucureşti. Am străbătut metropola pe sub pamânt (pentru prima data cu metroul) spre sala de Aikido, unde urma să ne întrecem în cadrul « Cupei Hercule ». Shihan şi samuraii lui ne-au primit cu drag şi am simţit pentru ei, de la început, RESPECT.
După întrecere am luat cupe şi diplome şi am rămas să dormim în sala de întrecere în noaptea aceea, când, uitând de sobrietate, ne-am jucat, am glumit şi am râs până târziu în noapte.
Ca plimbarea în capitală să fie deosebită, am mers şi am vazut, la mall, un film 3D, AVATAR.Călătoria cu trenul, cu metroul, cu tramvaiul, vizionarea filmului, vizita la Grădina Botanică, masa la Mc.Donald’s şi participarea la « Cupa Hercule » au fost impresionante.Mult timp de acum înainte vom avea la ce ne gândi şi noi şi colegii noştri de la Şcoala "Ion Mareş" Vulcana-Băi
Premiile noastre:
Andreea Iulia GHEORGHE -cupa Hercule
Diana Elena ŞETRENU -locul II
Lucian George MOROE -locul III

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu